Skip to main content

फिदाइ बन्ने धुनमा



'म चौध वर्षीय अब्दुस सलामको एउटै सपना थियो- फिदाइ बन्ने । फिदाइ अर्थात् आत्मघाती हमला गर्ने व्यक्ति । म फिदाइ भएर आफ्नो शरीरलाई टुक्रा-टुक्रा पार्न चाहन्थँे र अमेरिकीहरूलाई मार्न चाहन्थेँ । फिदाइले स्वर्ग प्राप्त गर्छ । म स्वर्ग प्राप्त गर्न चाहन्थेँ ।'

मेरो नाम अब्दुस सलाम हो । १४ वर्षको भएँ । पाकिस्तानको कराँचीमा बस्छु । सोहराब गोठ भन्ने सानो नगरमा मेरो घर छ । हामी ६ दाजुभाइ छौँ । मेरो बुबाको व्यापार छ । निर्माणयन्त्र भाडामा दिन्छन् उनी । मेरो जेठो दाइ बुबालाई व्यापारमा सहयोग गर्छन् 
केही महिना अघिसम्म पनि ममा फिदाइ बन्ने भूत सवार थियो । फिदाइ भनेको आत्मघाती हमला गर्ने मान्छे हो । म फिदाइ भएर अफगानिस्तान जान चाहन्थेँ, र अमेरिकीहरूलाई मार्न चाहन्थेँ । इस्लामिक उग्रवादीहरू हामीलाई भन्ने गर्थे, 'हेर, केटा हो ! तिमीहरूले आफूलाई बमले उडायौ भने सीधै स्वर्ग पुग्नेछौ । यसो गर्नु अल्लाहको पवित्र काम गर्नु हो ।' उनीहरूले हाम्रा दिमागमा यस्ता कुरा गहिरोसँग भरिदिएका हुन्थे । हामीलाई प्रेरित गरिन्थ्यो, रटाइन्थ्यो, घोकाइन्थ्यो । हामी उनीहरूका कुरामा यसरी एकोहोरिएका हुन्थ्यौँ, यसरी लठि्ठएका हुन्थ्यौँ कि हामीलाई लाग्थ्यो- हाम्रो जन्म केवल फिदाइ हुनका लागि भएको हो 
मलाई उनीहरूमाथि पूरा विश्वास थियो । आफूलाई बलिदान गरेर स्वर्ग पुग्न चाहन्थेँ म । धर्मयुद्ध -जिहाद)मा सहिद हुन चाहन्थेँ 
जाहिर, शेर रहमान र जैनुल्लाह मभन्दा जेठा छन् । उनीहरू तालिवान हुन् । जाहिर र रउफ त अफगानिस्तानबाट आएका हुन् । उनीहरूले त्यहाँ युद्ध लडेका छन् 
मेरा पाँच दाजुभाइ छन् । जेठो दाइ र बुबा मिलेर व्यापार चलाउँछन् 
हामी सोहराब गोठमा बस्न थालेको तीस वर्ष भयो । यो कराँचीमा पर्ने सानो नगर हो 
म जाहिरको किराना पसलमा आउने जाने गर्थें । त्यहाँ बस्ने गर्थें । हामी जिहाद, फिदायिन हमला -आत्मघाती हमला) र यस्तै-यस्तै विषयमा घन्टौँ कुरा गथ्र्यौं 
म जाहिरलाई तीन वर्षदेखि चिन्छु । ऊ पाको मान्छेजस्तो कुरा गर्छ । सबै कुरा थाहा छ उसलाई । इस्लाम, जिहाद, अमेरिका, न्याय, अन्याय, बदला, बलिदान.... ऊ सबै कुरा जान्दछ । बोल्न पनि सिपालु छ । मलाई उसको कुरा सुन्न खुब मन पथ्र्याे 
एक दिन जाहिरले मलाई पसलको एउटा कुनामा लगेर खुसुक्क भन्यो, 'बुझिस् अब्दुस, म त फिदाइ बनेर कतै टाढा जाँदै छु ।' कतै भनेको कहाँ र टाढा भनेको कति टाढा उसले बताएन 
मैले उसलाई सोधेँ, 'तिमी किन फिदाइ बन्न खोजिरहेका छौ ? तिमीलाई बमलेे आफ्नो शरीर धुजाधुजा पार्न किन चाहन्छौ ? तिमीलाई बाँच्न मन लाग्दैन ?'

'म फिदाइ बनेर स्वर्ग प्राप्त गर्न चाहन्छु,' उसले निष्पिmक्री भएर जवाफ दियो, 'जिहादमा पनि कोही मर्न डराउँछ त, लाटा !'
फिदाइ कसरी स्वर्ग पुग्छ ? मैले जान्न चाहेँ 
जाहिरले भन्यो, 'यति त तँलाई थाहै होला- मान्छे मरेपछि कि स्वर्ग जान्छ, कि नर्क । म मरेपछि मलाई सोधिनेछ- तैँले अल्लाहका लागि के गरिस् ? मैले केही पनि गरिनँ भनेँ भने मलाई सीधै नर्क पठाइनेछ ।'
'तर,' उसले एकदम चाखलाग्दो पाराले बतायो, 'मैले अल्लाहका लागि केही गरेको छु भने, फिदाइन हमलामा सहभागी भएको छु भने म निर्धक्क भन्न सक्ने छु- मसँग एउटा शरीर थियो र मैले यसलाई टुक्रा-टुक्रा पारेर अल्लाहलाई बलिदान गरेँ ।'
'त्यसपछि त,' जाहिरले अनुहार उज्यालो पार्दै भन्यो, 'मलाई स्वर्ग पठाइनेछ, र म सधैँका लागि स्वर्गमा बस्न पाउनेछु ।'
जाहिरले मलाई अन्तरआत्मैदेखि हल्लाइदिएको थियो 
ऊ पहिलो व्यक्ति थियो जसले मलाई फिदाइ हुनुको गौरव र महानता बोध गराइदिएको थियो । अब म हरहालतमा फिदाइ हुन चाहन्थेँ । शरीरमा बम बाँधेर अमेरिकी भएका ठाउँमा घुस्न चाहन्थेँ, र आफूलाई बमले उडाउन चाहन्थँे । साथमा, दुस्मनलाई पनि । यसरी अल्लाहलाई आफ्नो देह बलिदान गर्न चाहन्थेँ । र, स्वर्ग प्राप्त गर्न चाहन्थेँ । अब मलाई पढाइ/लेखाइमा कुनै रुचि थिएन । जिहादमा भाग लिने योजना बनाइसकेको मान्छेले किताबमा घोत्लिनुको के अर्थ ?
 
०००
जाहिरले फिदाइ बन्ने घोषणा गरेलगत्तै मेरो परिचय शेर रहमानसँग भयो । रहमानलाई मैले आफू अफगानिस्तान जान चाहेको बताएँ 
'तँ फुच्चेलाई किन अफगानिस्तान जानुपर्‍यो ?' उसले मलाई सोध्यो 
'म आत्मघाती हमला गरेर अमेरिकीहरूलाई मार्न चाहन्छु,' मैले उसलाई हाकाहाकी भनँे, 'म फिदाइ बनेर स्वर्ग जान चाहन्छु ।'
ऊ मेरो कुरा सुनेर खुसी भयो । असाध्यै खुसी । मलाई पिठ्यूँमा धाप मार्‍यो र भन्यो, 'क्याबात् ! हामीलाई तिमीजस्तै सच्चा मुस्लिम किशोरको खाँचो छ ।'
तर, उसले के पनि भन्यो भने उसको सम्पर्क अफगानिस्तानसँग छैन, बरु पाकिस्तानकै एक सहर बजिरिस्तानसँग छ 
त्यसपछि, उसले बजिरिस्तानका तालिवानहरूको प्रशंसा गर्न थाल्यो । उनीहरूको इस्लामप्रतिको समर्पण र लगाव बेजोड भएको कुरा गर्‍यो 
तर, मैले उसलाई भनेँ, 'म बजिरिस्तान होइन, अफगानिस्तान जान चाहन्छु । त्यहाँ गएर अमेरिकीहरूलाई मार्न चाहन्छु ।'
शेर रहमानले भन्यो, 'तँ पाकिस्तानको सीमा पार गरेर अफगानिस्तान कसरी जान सक्लास् र ? तँ त अहिले बच्चै छस् । तेरो त मुसलमानको जस्तो दाह्री आएकै छैन ।'
र, उसले सल्लाह दियो, 'तैँले आत्मघाती हमला पाकिस्तानमै गरे भइहाल्यो नि । यहीँ कराँचीमै गर् न ! तैँले फिदाइन हमला अफगानिस्तानमा गरे पनि, पाकिस्तानमा गरे पनि पाउने भनेको त उही स्वर्ग त हो नि !'
शेर रहमानले मलाई हामीबीच भएको कुराकानी अन्त कतै उल्लेख नगर्न चेतावनी दियो । उसले भन्यो, 'यो कुरा कतै चुहाइस् भने तेरो टाउको काट्नेछु ।' उसले मलाई तर्साउनुसम्म तर्सायो । म डरले झन्डै मुर्छा नपरेको !
'म कसैलाई पनि भन्दिनँ । पक्का !' मैले उसलाई डराइ-डराई आश्वस्त पार्न खोजेँ । तै-तै, उसले पत्यायो 
मैले शेर रहमानलाई भनेँ, 'तपाईं जहाँ भन्नुहुन्छ, त्यहीँ फिदाइ भएर आफूलाई बमले उडाउन तयार छु ।'
उसले आफू हरतरहले मलाई सहयोग गर्न राजी भएको बतायो । भन्यो, 'तँजस्ताको खोजीमा यहाँ केही मानिस आउँदै छन् र म तँलाई उनीहरूसँग परिचय गराइदिउँला ।'
केही दिनपछि शेर रहमानले मलाई जैनुल्लाहसँग भेट्टायो 
जैनुल्लाहले मलाई सोध्यो, 'तँ फिदाइ बन्न साँच्चिकै प्रतिबद्ध छस् कि गफ मात्रै दे'को हो ?'
मैले दृढतापूर्वक उसलाई भनँे, 'तपाईं भन्नुहुन्छ भने म मध्यरातमा पनि आत्मघाती हमला गर्न तयार छु । म फिदाइ हुन तयार छु । म स्वर्ग जान चाहन्छु । थोरै मानिस स्वर्ग जान्छन् । फिदाइ हुन पाउनु मेरो अहोभाग्य हो ।'
जैनुल्ल्ााहले भन्यो, 'तेरो फिदाइ बन्ने उमेर भएको छैन । बरु तैँले फिदाइहरूले लगाउने विशेषप्रकारको ज्याकेट बनाउने काम सिक् । तैँले बनाएको ज्याकेट लगाउनेले आफूलाई बमले उडाए भने तैँले स्वतः स्वर्ग प्राप्त गर्छस् ।'
मैले उसको प्रस्ताव ठाडै अस्वीकार गरिदिएँ । आफू फिदाइ हुन खोज्छु, ऊ भने मलाई दर्जी बनाउन खोज्छ !
जैनुल्लाह फर्कियो । उही चेतावनी दिएर, 'खबरदार ! हामीबीच भएको कुरा कसैले थाहा नपाऊन् !'
 
०००
फिदाइन हमला गर्न गएको जाहिर जिउँदै फक्र्याे । मेरो खुसीको सीमा रहेन 
उसले अफगानिस्तानको जिहादका कथा सुनायो । ती कति अविश्वसनीय थिए ! उसले सुनायो, 'फिदाइले लगाउने ज्याकेट लगाएर जब तँ लक्षित ठाउँमा पुग्छस्, तैँले तेरा लागि स्वर्गका ढोका खुलेको देख्नेछस् । आफूलाई बमले उडाएपछि तँ सीधै स्वर्ग जानेछस्, र तँलाई पीडाको अलिकति पनि अनुभव हुने छैन । र, तेरा शत्रु भने टुक्रा-टुक्रा भएर भुइँमा यत्रतत्र छरिएका हुनेछन् ।'
उसले अफगानिस्तान गएर धेरै कुरा सिकेको थियो, जानेको थियो । उसका कुरा म कसरी नपत्याऊँ ?
जाहिर, शेर रहमान र जैनुल्लाहले मैले कहाँ र कहिले आत्मघाती हमला गर्नुपर्ने हो, नबताए पनि सबैले एउटा कुरा भने भनेका थिए, 'फिदाइ बन्नका लागि तयार भएर बस्नू ! तँ कुनै पनि दिन जिहादमा सहिद हुन सक्छस् !'
०००
केही समयपछि शेर रहमान र जैनुल्लाह, दुवै पक्राउ परे 
तपाईंले फिदाइलाई भेट्नुभयो भने पनि चिन्न सक्नुहुने छैन । उनीहरू सीधासादा र सामान्य मानिसझैँ देखिन्छन् 
यो तीन वर्ष मैले एउटै सपना देखेँ- फिदाइ बन्ने र स्वर्ग जाने । चौबीसै घन्टा म यही सपनामा हराइरहेको हुन्थेँ । खाँदा, खेल्दा, स्कुल जाँदा, हरेक पल म सोचिरहेको हुन्थेँ- 'फिदाइ, स्वर्ग, फिदाइ, स्वर्ग, फिदाइ, स्वर्ग....'
तर, अकस्मात् एक दिन मलाई अल्लाहले नयाँ जीवन दिनुभयो, नयाँ बाटो देखाउनुभयो । यो फिदाइ मोहबाट मैले मुक्ति पाएँ । मलाई स्वर्गभन्दा धर्ती सुन्दर लाग्न थाल्यो 
अहिले म पढाइमा ध्यान दिइरहेको छु । ठूलो भएपछि म पाकिस्तानी सेनामा जागिर खान चाहन्छु।

Comments

Popular posts from this blog

यस लग्जरी मोटर होम देखे पछी....!

सं सारमा कुनै पनि असंभव छैन.. तपाईको शंका तब बदलिन्छ जब यस चलता-फिर्ता पांच तारे कार लग्‍जरी मोटर होमको अगाडी हुनेछ. हो, आकर्षक लुक बलियो इन्जिन क्षमताबाट सजिएको यस मोटर होम धेरै नै खास छ. यस अदभूत मोटर होम कारको निर्माण अस्ट्रियाको मार्ची मोबाईल्स कम्पनीले गरेको हो. यस मोटर भित्र प्रवेश पछी तपाईलाई अनुभूति हुनेछ कुनै फाइब स्टार होटलको लग्‍जरी रूमको हो. त्यति मात्र हैन भित्र राम्रो स्पेस को लागी यसमा फोल्‍डींग सिस्‍टमको प्रयोग पनि गरेको छ. आउनुस त्यस अदभूत मोटर होमको केहि चित्र हेरौं...   

मेराे बुबा पंचबहादुर दुवालकाे भिमरथाराेहन

एक पल्ट बाईक हेरी आनन्द लिने हो कि?