Skip to main content

माघ १९ देखि वैशाख ११ सम्म


संविधानसभाको निर्वाचनमा जानुपर्‍यो नि गिरिजाबाबु भन्नुभयो प्रचण्डजीले । कोइरालाले संसद्को पुनस्र्थापनामार्फत संविधानसभासम्म पुग्ने भन्नुभयो, तर प्रचण्ड मानेनन् । माओवादीले संसद् पुनस्र्थापना गर्ने माग अस्वीकार गर्‍यो ।

कृष्णप्रसाद सिटौला
केन्द्रीय सदस्य, नेपाली कांग्रेस

यसरी उम्केँ
१८ माघ २०६१ मा म गृहजिल्ला झापा गएको थिएँ । १९ गते तत्कालीन राजाले सम्बोधन गर्दै छन् भन्ने अपुष्ट समाचारहरू आइरहेका थिए । राजाले के भन्लान् भन्ने कुतूहलतामा म अरू दिनको तुलनामा केही छिटो उठेँ । बिहानको नित्यकर्मपछि चन्द्रगढीमा रहेको आफ्नै घरमा साथीहरूसँग भेटघाटमा लागेँ । घरमा आएका साथीहरूसँग नै बसेर राजाको सम्बोधन टेलिभिजनमा हेरेँ ।

राजाले जनताको सबै अधिकार खोसेर शासनसत्ता आफ्नो हातमा लिएको घोषणा गरे । त्यसलगत्तै सभापति गिरिजाप्रसाद कोइरालाले मलाई काठमाडौंबाट टेलिफोन गरेर भन्नुभयो, 'जसरी हुन्छ उम्कनू, पक्राउ नपर्नू । बाहिर बसेर जे सकिन्छ त्यही गर्नू ।' सभापतिको निर्देशनलगत्तै म भूमिगत भएँ ।

राजाले सम्बोधन गर्दै छन् भन्ने सूचना थियो, तर के र किन गर्दै छन् भन्ने जानकारी थिएन । टेकओभर गर्लान् जस्तो लागेको थिएन । त्यतिवेला म संगठन विभाग प्रमुख थिएँ । कांग्रेसको ११औँ महाधिवेशन वीरगञ्जमा गर्ने तयारी भएको थियो । सभापतिले नै तयारी के-कस्तो भएको छ बुझेर आऊ भन्नुभएकाले म त्यसतर्फ गएको थिएँ । वीरगञ्जबाट म फेरि झापा जाने तयारीमा थिएँ, तर सभापतिबाट खबर आयो- एकपटक काठमाडौं गएर मात्र झापा जानु भन्ने । म सिमराबाट सीधै काठमाडौं आएँ । राजाले टेकओभर गर्नु दुई दिनअघि उहाँलाई काठमाडौंमा भेट्दा उहाँले स्थिति राम्रो छैन भनेर चिन्ता व्यक्त गर्नुभएको थियो ।

एक दिनअघि मात्र म झापा आएकाले प्रहरीले त्यहाँ मेरो खासै खोजी गरेन । राजाले टेकओभर गरेको एक घन्टामा त भूमिगत भइसकेको थिएँ । जसले गर्दा सुरक्षाकर्मीले मलाई भेट्न सकेनन् । म काठमाडौंमा नै बस्छु भनेर त्यसवेला म बस्दै आएको मैतीदेवीस्थित डेरामा सुरक्षाकर्मी पुगेका रहेछन् । मेरो परिवारले झापा गएको जानकारी दिएपछि मात्र सुरक्षाकर्मी मेरो घर चन्द्रगढी पुगे । काठमाडौंमा भएको भए म उम्कन पाउने थिइनँ । झापामा पनि प्रहरीहरू मलाई खोज्दै गएपछि मेरा भाइ-बुहारीले तपाईं घर नआउनुहोला, सुरक्षाकर्मी खोज्दै आएका छन् भन्ने खबर पठाएका थिए ।

गणतन्त्र जिन्दावाद

राजाको सम्बोधनपछि घरबाट निस्कँदा मैले गणतन्त्रको संकल्प गरिसकेको थिएँ । त्यसभन्दा अघिसम्म म गणतन्त्रको पक्षमा पुगेको थिइनँ । आफ्नो जन्मकालदेखि नै नेपाली कांग्रेस संवैधानिक राजतन्त्रको पक्षमा उभिँदै आएको पार्टी हो । जब राजा ज्ञानेन्द्रले १९ माघमा निरंकुश राजतन्त्र लादे र प्रजातन्त्रलाई समग्रमा समाप्त पारे त्यसपछि मलाई लाग्यो, अब गणतन्त्रमा जानुपर्छ । गणतन्त्र जिन्दावादको नारा मनमा घन्काउँदै चन्द्रगढीबाट झापाको दक्षिणी भाग हुँदै भारततर्फ प्रस्थान गरेको हुँ । सुरक्षाकर्मीलाई छक्याउँदै खेत, बारी, खोल्सा हुँदै विभिन्न उपाय लगाएर म भारतको सिलगुढी गएर पत्रकार सम्मेलन गरेँ । केही दिन त्यहीँ बसेँ ।

नेता महन्थ ठाकुर र डा. रामवरण यादवसँग भेट त्यहीँ भएको थियो । एक रात हामी सँगै बस्यौँ र आन्दोलनलाई कसरी अघि बढाउने भन्ने विषयमा छलफल गर्‍यौँ । हामीले निष्कर्ष निकाल्यौँ- नेपालको लोकतान्त्रिक आन्दोलनलाई अघि बढाउन अन्तर्राष्ट्रिय समर्थन जुटाउनुपर्छ । ०४६ सालको आन्दोलनलाई पनि स्मरण गर्‍यौँ । त्यहाँ नै हामीबीच सहमति भयो, म पहिले दिल्ली जाने र महन्थजी र रामवरणजी पछि आउने । सीतामढीमा बस्ने व्यवस्था महन्थजी र रामवरणजीले गर्नुभएको थियो । महन्थजी राजाको सम्बोधनलगत्तै बाहिर निस्कनुभएको रहेछ, रामवरणजी पनि त्यस्तै । उहाँहरूलाई सभापतिको सन्देश पनि सुनाएको थिएँ ।

सीतामढीबाट पटना हुँदै दिल्ली जाने सहमति बन्यो । म पटनाबाट रेल चढेर दिल्ली गएँ । म दिल्ली पुग्दा डा. शेखर कोइराला, सुजाता, प्रदीप गिरी, हृदयेश त्रिपाठी त्यहाँ पुगिसकेका रहेछन् । राजेन्द्र महतो छोरा बिरामी भएर पहिलेदेखि नै त्यहाँ हुनुहुँदोरहेछ । पछि एमालेका साथीहरू पनि दिल्ली पुगे र हामीले त्यहाँका राजनीतिक दलका नेताहरूसँग भेटघाट गर्‍यौँ र सबैलाई जानकारी गरायौँ । हामी सबैले नेपालमा राजाले गलत काम गरेका छन् भन्ने सन्देश प्रवाह गर्‍यौँ । आन्दोलन नेपाली जनताले नै गर्ने भए पनि तपाईंहरूले नैतिक समर्थन गरिदिनुपर्‍यो भन्यौँ सबै मिलेर ।

बिरामी परेँ

७ फागुनमा झापा कांग्रेसका सभापति सुधीर सिवाकोटीसहितका केही नेतालाई सेनाले गिरफ्तार गरेर लगेछ । कृष्ण सिटौला कहाँ छ भनेर उनीहरूलाई बंकरमा राखेर मरणासन्न हुनेगरी पिटेछन् । मरे भने पुरिदिनुसमेत भनेछन् । त्यो घटना सुनेपछि मलाई ठूलो चिन्ता र व्यग्रता भयो । म झापा आएर कांग्रेस र अन्य पार्टीका नेताहरूलाई भेटँे, गुनासो गरेँ । हामीले विज्ञप्ति जारी गर्दै काँकडभिट्टामा आन्दोलन गर्‍यौँ । काँकडभिट्टामा सभा भएका दिन तत्कालीन युवराज पारस चन्द्रगढीमा खेलकुदको उद्घाटन गर्न पुगेका थिए । त्यसको आसपासको ठाउँमा ठूलो विरोध भएको थियो । केही दिनको काँकडभिट्टा बसाइपछि म फेरि दिल्ली गएँ ।

दिल्ली पुगेपछि म बिरामी परे । मेरो स्वर पूरै बसेको थियो । एम्स अस्पतालमा भर्ना भएँ । डाक्टरले अप्रेसन गर्नुपर्ने सल्लाह दिए । डा. शेखरले मलाई सहयोग गर्नुभयो । तर, मेरो सुगर अत्यन्तै बढिरहेकाले तत्काल अप्रेसन नहुने भयो । सुगर कन्ट्रोल गर्न औषधि सेवन गर्न थालेँ । अप्रेसन गरेँ । एक महिनाभन्दा बढी म पूरै भोकल रेस्टमा बसेँ । त्यो थाहा पाएर मेरी श्रीमती काठमाडौंबाट दिल्ली पुगेकी थिइन् । एक महिना त म हातले लेखेर नै संवाद गरेँ ।

त्यहाँ बस्दा एकपटक गिरिजाबाबुले अन्तर्राष्ट्रिय समर्थन जुटाउन दिल्ली आउनु जरुरी छ भन्ने लाग्यो । मैले टेलिफोनमा त पटक-पटक भनेको थिएँ, तर उहाँ आफ्नै तालको मान्छे । मैले मेरी श्रीमतीमार्फत एउटा रिक्वेस्ट लेटर पठाएको थिएँ । माओवादीसहित सबै राजनीतिक दल र भारतलगायत विश्वका देशहरूको समर्थन जुटाउनुपर्छ, त्यसका लागि उहाँ दिल्ली आउनुपर्छ भन्ने मलाई लागेको थियो । मैले त्यही लेखेर पठाएको थिएँ ।

कोइराला-प्रचण्ड भेट

गिरिजाबाबु बिरामी परिरहने मान्छे । पछि उपचार गराउने क्रममा नै उहाँ दिल्ली आउनुभयो । ०६२ सालको असारमा हो जस्तो लाग्छ । त्यसक्रममा उहाँले भारतका सबै नेतासँग भेट गर्नुभयो । त्यहीवेला मैले थाहा पाएँ, गिरिजाबाबुलाई भारतले त्यत्तिको सम्मान गर्दोरहेछ भन्ने । त्यही क्रममा गिरिजाबाबुले माओवादी अध्यक्ष पुष्पकमल दाहालसँग पहिलोपटक भेट गर्नुभएको हो नोयगाढमा । आफ्ना सुरक्षाकर्मीलाई समेत छल्दै हामीले उहाँहरूसँग भेट गरेका हौँ । त्यहाँ बाबुराम भट्टराई, कृष्णबहादुर महरा, रामबहादुर थापालगायतका नेता थिए । गिरिजाबाबुसँग डा. शेखर र म । गिरिजाबाबु सुत्ने समयमा दिउँसो भेटघाट भएको हो । प्रचण्डको धेरै लामो व्याख्यापछि गिरिजाबाबुले छोटोमा तपाईंहरू शान्तिपूर्ण राजनीतिमा आउने हो कि होइन ? शान्तिपूर्ण राजनीति र प्रजातन्त्रमा आउने हो भने तपाईं-हामी मिलेर शान्तिपूर्ण आन्दोलन गरौँ, राजा तह लागिहाल्छन्, हिंसा जारी राखेसम्म तपाईंहरूसँग हाम्रो सहकार्य हुन सक्दैन । प्रजातन्त्र र शान्तिपूर्ण आन्दोलनमा आउने हो भने समझदारी बन्न सक्छ भन्नुभएको थियो ।

संविधानसभाको निर्वाचनमा जानुपर्‍यो नि गिरिजाबाबु भन्नुभयो प्रचण्डजीले । कोइरालाले संसद्को पुनस्र्थापनामार्फत संविधानसभासम्म पुग्ने भन्नुभयो, तर प्रचण्ड मानेनन् । माओवादीले संसद् पुनस्र्थापना गर्ने माग अस्वीकार गरे । राष्ट्रिय राजनीतिक सम्मेलनमार्फत अन्तरिम सरकार बनाएर संविधानसभाको निर्वाचनमा जाऔँ भन्ने माओवादीको प्रस्ताव थियो । तर, आन्दोलन मिलेर गरौँ भन्ने थियो । गिरिजाबाबुले त्यसरी जानुहुन्न, त्यो वैधानिक प्रक्रिया होइन । आन्दोलनबाट संसद्को पुनस्र्थापना गरौँ र संसद्को निर्णयले संविधानसभासम्म जाऔँ, त्यसमा तपाईंहरू आउनैपर्छ भन्नेमा जोड दिनुभयो । त्यसपछि हामी आयौँ । राति बाबुरामजीसँग टेलिफोनमा कुरा भयो । हामी दुवैले भन्यौँ, 'निरंकुश राजतन्त्रको अन्त्य गरी पूर्ण लोकतन्त्र बहाली गर्ने मोटामोटी सहमति त भयो नि ।'

गिरिजाबाबुसँगै शेखरसहित हामी काठमाडौं आयाँै । बीचमा पटक-पटक कुराकानी भयो । कात्तिकमा गिरिजाबाबु दिल्ली जानुभयो । म पनि झापाबाट त्यहाँ पुगँे । कात्तिकको अन्तिम साताजस्तो लाग्छ- माओवादीसँग एउटा सहमति बन्यो, ७ मंसिरमा सात दलले काठमाडौंमा समझदारीपत्रमा हस्ताक्षर गरेर सार्वजनिक गर्ने र माओवादीले जहाँ हुन्छ त्यहीँबाट सार्वजनिक गर्ने भन्ने । त्यो समझदारी गिरिजाबाबुसँगै दिल्लीबाट मैले बोकेर आएको हुँ । त्यसको कसैलाई जानकारी गराएका थिएनौँ । जानकारी गराउने अवस्था पनि थिएन । गिरिजाबाबुको आदेशअनुसार दिल्लीमा रहँदा होटलको एउटै कोठामा शेखरजी र म सुतेका थियौँ । मैले उहाँलाई पनि त्यो जानकारी दिइनँ । शेखरजीले मलाई पनि विश्वास नगर्ने सिटौलाजी भन्नुभएको थियो । मैले उहाँलाई भनेँ, 'तपाईंलाई विश्वास नगरेको होइन, गिरिजाबाबुको आदेश मात्र पालना गरेको हुँ ।' ७ मंसिरमा गिरिजाबाबुको निवासमा नै बसेर सात दलका नेताहरूले समझदारीपत्रमा हस्ताक्षर गर्नुभएको हो । गिरिजाबाबुले पहिले हस्ताक्षर गर्नुभयो तर गोपालमान श्रेष्ठले पार्टीको निर्णयविना हस्ताक्षर गर्न मान्नुभएन ।

उहाँलाई साथमा लिएर माधवकुमार नेपाल र म हिरासतमा रहेका तत्कालीन प्रजातान्त्रिक कांग्रेसका सभापति शेरबहादुर देउवालाई भेट्न गयौँ, तर त्यहाँ खास कुरा हुन सकेन । त्यहाँबाट र्फकंदा गिरिजाबाबु माथि चढिसक्नुभएको रहेछ । मैले भेटको बारेमा जानकारी गराएँ । उहाँले एकपटक सम्झाउनू, मान्नुहुन्छ होला, नमाने छोड्नू भन्नुभयो । नारायणमान बिजुक्छे नेपालगञ्ज भएकाले उहाँलाई टेलिफोनमा पढेर सुनाउनू भन्नुभयो, मैले त्यसै गरे । पछि गोपालमानजी पनि हस्ताक्षर गर्न तयार हुनुभयो । ८ मंसिरमा कांग्रेस केन्द्रीय समितिको बैठकमा सुशील दाले पनि यति ठूलो घटना मलाई नभनेको भनेर गुनासो गर्नुभएको थियो । गिरिजाप्रसादको साहसका कारण त्यो समझदारी बनेको हो । शान्ति, लोकतन्त्र, समृद्धि र स्वतन्त्र सार्वभौम नेपाललाई केन्द्रमा राखेर अघि बढ्नुपर्छ भन्नुहुन्थ्यो । यी चार बुँदा र संसद् पुनस्र्थापना लेखिएको छ कि छैन भनेर लगातार सोधिरहनुहुन्थ्यो ।

मलाई सवारीमन्त्री भनियो

स्थानीय निकायको निर्वाचन बहिष्कारपछि माओवादी र अन्य दल फेरि दिल्ली गएर २४ चैतको आन्दोलन तय गरेका हौँ । त्यसमा कांग्रेसको तर्फबाट म र महन्थ ठाकुर, एमालेबाट वामदेव गौतम र झलनाथ खनाल र माओवादीबाट प्रचण्ड र बाबुराम भट्टराई हुनुहुन्थ्यो । चारदिने आमहडतालको कार्यक्रम दिल्लीमा तय गरेका हौँ । म भूमिगत भएर नै दिल्लीबाट काठमाडौं आएर आन्दोलनभर भूमिगत नै रहेँ । म नियमित माओवादीसँग टेलिफोन सम्पर्कमा नै थिएँ । आन्दोलनलाई निरन्तरता दिने-नदिने विषयमा विवाद हुदा पनि हामीले फोनमा नै निरन्तरता दिने सहमति गरेका हौँ ।

११ वैशाखमा गिरिजाबाबुले बोलाएर राति मात्र पुगेको हु । उहाँले मलाई होसियारका साथ आउनू भन्नुभएको थियो । त्यसक्रममा मेरा आफन्तको घरमा सेना र प्रहरीले धेरैपटक खानतलासी गरेका थिए । म त्यहाँ पुग्दा रामचन्द्र पौडेल, महेश आचार्यसहितका केही नेता हुनुहुन्थ्यो । पछि माधव नेपाल पनि आउनुभयो, गिरिजाबाबुलाई भेटेर उहाँ आफ्नै पार्टी अफिसमा जानुभयो । राजाले सम्बोधन गर्ने भनेपछि हामीले एउटा ड्राफ्ट बनाएका थियौँ, केही समयपछि पशुपतिभक्त महर्जन आए । हामीले तयार पारेको ड्रापटलाई तलमाथि नगरी आजै घोषणा गर्न भन्यौँ । त्यहीअनुसार राजाले सम्बोधन गरेका हुन् । त्योचाहिँ माओवादीलाई जानकारी थिएन । तर, गिरिजाबाबुले संसद्को पुनस्र्थापना हुन्छ, त्यसबाट माओवादीलाई वार्तामा बोलाएर संसद्मार्फत संविधानसभासम्म पुग्ने भन्ने प्रस्ट विचार राख्नुभएको थयो ।

माओवादीलाई वार्तामा बोलायौँ । उहाँहरू आउनुभयो । तर, गिरिजाबाबुले महरासँग वार्ता गरेर कहिले पार लगाउने, प्रचण्डलाई ल्याउनु न भन्नुभयो । शेखरजी र म सिक्लेसमा गएर प्रचण्डलाई भेटेर वार्तामा आउन आग्रह गर्‍यौँ । पहिले त अस्वीकर गर्नुभएको थियो तर पछि खबर पठाउनुभयो र म आफैँ गएर पोखराबाट प्रचण्ड, सीता र डा. बाबुराम भट्टराईलाई बालुवाटार ल्याएको हुँ । माओवादी नेताहरूले पहिले पोखरामा वार्ता गर्न प्रस्ताव गरेका थिए, तर हामीले प्रधानमन्त्री जहाँ बस्नुहुन्छ त्यहाँ नै वार्ता गर्ने भनेपछि काठमाडौं आउन तयार भएका हुन् । मलाई माओवादीका सवारीमन्त्रीसमेत भने त्यतिवेला । तर, मलाई माओवादी नेताका सवारी होइन देशको सवारी चलाइराखेको छु भन्ने लागेको थियो । म आफ्नो काममा निरन्तर लागे ।

झुट बोल्नुपर्‍यो

१२ बुँदे समझदारी हुनुअघि पनि माओवादीसँग धेरैपटक वार्ता भएको हो । हरिद्वारमा पनि वार्ता भएको थियो । नयाँदिल्लीमा गिरिजाबाबुसमेतको उपस्थितिमा माओवादीसँग समझदारी बनेपछि होटलबाट निस्कने वेलामा 'यो माओवादी र राजनीतिक दलबीच परस्परको विश्वासको डकुमेन्ट हो । यसमा लेखिएको कुरा महत्त्वपूर्ण होइन, तर सात दल र माओवादीका बीच विश्वास निर्माण गर्ने आधार हो । यसमा लेखिएका शब्दहरू बिगि्रएका छन् । कमा र पूर्णविराम नमिलेको हुन सक्छ । तर, यसलाई कतै परिवर्तन नगरौँ है' भनेको थिएँ मैले । हस्ताक्षर गर्ने वेलामा मौलिक हक भन्ने एउटा शब्द थप्नुपर्ने भयो । त्यो पनि माओवादीलाई खबर पुर्‍याएर दुवै ठाउँमा थपेर हस्ताक्षर गरेका हौँ । त्यो डकुमेन्ट मैले हस्ताक्षर गर्नुअघि कसैलाई दिइनँ ।

दिल्लीमा बिबिसीले गिरिजाबाबु र प्रचण्डबीचको भेटका विषयमा सोधेको थियो । उहाँकै आग्रहमा मैले 'भेट भएको छैन, तर गिरिजाबाबुले टेलिफोनमार्फत प्रचण्डलाई आग्रह गर्नुभएको छ, शान्तिपूर्ण राजनीति र लोकतन्त्रमा आउन भन्नुभएको छ' भनँे । गिरिजाबाबुले मलाई भन्नुभयो, 'तपाईंले ट्याकफुल जवाफ दिनुभयो ।' मैले त्यस दिन सञ्चारमाध्यमलाई पनि शान्ति र लोकतन्त्रका लागि झुट बोलेको छु ।

८ वैशाख २०६३ मा राजाले सम्बोधन गरेका थिए । गिरिजाबाबुले राजाको सम्बोधन कस्तो लाग्यो भनेर राति दस बजे फोन गरेर सोध्नुभयो । मैले अघि नै बहिष्कार गरिसकेँ भनेँ । राजाले पूर्ण रूपमा सरेन्डर गर्नुपर्छ भनेँ । सायद कसैले गिरिजाबाबुलाई त्यसलाई मान्नुपर्छ भनेर उकासेको थियो कि भन्ने लाग्छ ।

११ वैशाखका दिन जनता जागेर राजा हारेको दिन सायद कुनै नेपालीले बिर्सिन सक्दैनन् । १५ वैशाखमा पुनस्र्थापित संसद्को पहिलो बैठकको दिन राजदण्ड हटाउने विषयमा धेरै विवाद भएको हो । केही साथीहरूले राजतन्त्र हटाए ठूलो रक्तपात हुन्छ, भने । तर मैले हाम्रा लागि त्योभन्दा ठूलो अवसर कुनै हुँदैन, राजदण्ड र राजको कुर्सी संसद्बाट हटाउनैपर्छ भनेको हुँ । माओवादी र राज्यबीच भएको बृहत् शान्तिसम्झौतामा हस्ताक्षर गर्नुअघि त्यसलाई म आफैँले वाचन गर्ने अवसर पाएँ ।

संविधनसभाको निर्वाचनमा नेपाली कांग्रेस पराजित भयो । तर, कांग्रेस नेतृत्वका सरकारले मुलुकमा गणतन्त्र स्थापनाको औपचारिक प्रस्ताव संविधानसभामा पेस गरेर प्रस्ताव पारित भयो । त्यो मेरा लागि सबैभन्दा सुखद क्षण हो । त्यो पनि प्रधानमन्त्रीको तर्फबाट म आफैँले संविधानसभाको बैठकमा पेस गर्न पाएँ ।

प्रजातन्त्रको पक्षमा वकालत गर्दै राजाको शासनको विरोधमा उत्रिएका झापाका मेरा साथीहरूलाई सेनाले गिरफ्तार गरेर मरणासन्न बनाएर कुटेको घटना मेरो मानसपटल अहिले पनि ताजा नै छ ।
साभार

Comments

Popular posts from this blog

यस लग्जरी मोटर होम देखे पछी....!

सं सारमा कुनै पनि असंभव छैन.. तपाईको शंका तब बदलिन्छ जब यस चलता-फिर्ता पांच तारे कार लग्‍जरी मोटर होमको अगाडी हुनेछ. हो, आकर्षक लुक बलियो इन्जिन क्षमताबाट सजिएको यस मोटर होम धेरै नै खास छ. यस अदभूत मोटर होम कारको निर्माण अस्ट्रियाको मार्ची मोबाईल्स कम्पनीले गरेको हो. यस मोटर भित्र प्रवेश पछी तपाईलाई अनुभूति हुनेछ कुनै फाइब स्टार होटलको लग्‍जरी रूमको हो. त्यति मात्र हैन भित्र राम्रो स्पेस को लागी यसमा फोल्‍डींग सिस्‍टमको प्रयोग पनि गरेको छ. आउनुस त्यस अदभूत मोटर होमको केहि चित्र हेरौं...   

मेराे बुबा पंचबहादुर दुवालकाे भिमरथाराेहन

एक पल्ट बाईक हेरी आनन्द लिने हो कि?